torsdag 23. januar 2014

Irland Dublin, festival


I denne stund sitter jeg på flyet til Dublin, på vei til festival med irsk tradisjonsmusikk. Jeg er sammen med Bente, Knut og Lise, gode venner og familie.
Når vi kommer fram til du lin skal vi først besøke et gammelt kulturlandskap sør for Dublin, dessverre husker jeg ikke navne på stedet men et bilde legges til.
Det jeg vet om Dublin er at Norske vikinger var der ca 815 litt før de danske. Så dette blir spennende, fra gammelt av er jo dette landet med nord Irland forbundet med en form for borgerkrig for min generasjon.
Det er Knut som har fått meg med på denne turen og det er jeg veldig glad for. Takk Knut.
Morten hvil vel vite litt om golf forholdene men det blir nok mest innsiden av lokale puber denne gangen. Så sorry Morten dette dreier seg mest om lokale ølsorter.
Oppfølger kommer



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar