torsdag 2. april 2015

Våren er i anmars!!!!!

1 april er over, sitter alene på hytta og prøver å skive noe intelligent, å det er ikke altig så lett. I dag har gauken galt, sola skint og snøen falt, jeg har lest 100 sider av Jo Nesnø ikke verst av en som ikke kan lese.:) ellers, boka til Nesbø er og blir bra, det er sjelden jeg blir viril av å lese, men i dag skjedde det, kunne vært fint om jeg som er ordblind og har lese vansker kunne skrive bok. Jeg har en ide' er det noen som vil hjelpe til så er jeg......her. Skrive bok altså:)
 Vannet i bekken er rent og klart, ingen ting er som nordmarksvann, grave seg ned 1 meter i søfonda og der er det rennende friskt vann, istapper  og frost vannet holder bare 1 + grad fryser nesten i koppen.mmmmm.... Så dukker linderla opp hu har flydd helt fra Afrika opp hit for å hekke, fantastisk av en så liten fuggel. Våren er i anmars.
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar